Monday 16 May 2011

KOTA RANGER & SEMAUN VET GAH DI PERSADA

Kota Ranger FC dan Semaun Veteran masing-masing berada di persada liga kumpulan dengan mencatat 6 mata maksima dari dua kemenangan berturut-turut. Bagi Kumpulan A kelmarin, Kota Ranger FC menang tipis 3-2 ke atas Temburong, MIISA United FC kecundang di tangan Rimba Star FC 3-4, johan tahun lalu PSJD menang tipis ke atas Telbru FT 2-1 dan PSI FC pula seri 3-3 bersama KS Jabatan Penjara.

Manakala bagi Kumpulan B pula, Semaun Veteran turut menang bergaya 3-0 ke atas Imfera United FC, Muara Vella FC turut memunggut 6 mata setelah menewaskan BSRC 2-0, Indera FC mendapat 3 mata pertama dengan menjadikan musuh tradisi Jerudong FC 2-1 dan Veteran 20 pula terpaksa berpuas hati berkongsi mata dengan Perkasa FC apabila mencatat jaringan 2-2.

Selepas ini pertembungan semakin menarik apabila kempen memasuki minggu ke 3 hari Jumaat & Ahad depan (20 & 22 Mei 2011) terumata kepada pasukan-pasukan yang masih belum mengecapi kemenangan. Pasukan yang sudah mengumpul mata turut berhasrat untuk melebarkan jurang dengan pencabar terdekat. Syabas pemain-pemain veteran.

No comments:

Post a Comment