Thursday 30 September 2010

MANUTDBRUNEI & LIVERPOOL FAN CLUB BANTU PROMOSI & PENJUALAN TIKET

AJK VFA, Awang Pea Chong Koon (kiri) sedang menyerahkan poster dan tiket kepada Awang Muhammad Syazni, Presiden Manutdbrunei Fan Club di salah sebuah restoran.

Perlawanan Bolasepak Persahabatan Amal Untuk Tabung Kemanusiaan Bencana Banjir Pakistan yang akan berlangsung pada 9 Oktober 2010 (Sabtu), di Stadium Negara Hassanal Bolkiah, Berakas, jam 8.18 malam mendapat suntikan semangat apabila dua buah kelab peminat bersetuju membantu mempromosikan perlawanan tersebut di samping menjual tiket-tiket kepada para ahli mereka.

Kelab peminat tersebut ialah Liverpool FC dan Manutdbrunei FC dan VFA selaku penganjur mengucapkan ribuan terima kasih atas bantuan yang dihulur. Semoga inisiatif mereka itu akan membuahkan hasil bagi meningkatkan jualan tiket perlawanan dan seterusnya menyumbang pula kepada tabung berkenaan.

Kedua-dua pasukan yang akan bermain dalam perlawanan persahabatan amal itu nanti ialah Pilihan VFA dan Juara Piala Malaysia 1999. Pilihan VFA diperkuatkan dengan kehadiran beberapa orang pemain lagenda jemputan, umpamanya, Hassan Sani, Fandi Ahmad, Malek Awab, Matlan Marjan dan Kader Yahya. Manakala skuad Juara Piala Malaysia 1999 akan memiliki kembali Mohd Brain Iman Abdullah Bothwell.

No comments:

Post a Comment