Wednesday 3 March 2010

TAJAAN T SHIRT OLEH AEWON GARMENT & EMBROIDERY

Kelihatan wakil Aewon Garment & Embroidery sedang menyerahkan t shirt tajaan mereka kepada Awg Liew Chuan Fue, Setiausaha Agong VFA.

Sebahagian dari pegawai & pemain bergambar bersama t shirt sumbangan penaja.

Liew Chuan Fue (S/U Agong), Sarbini Mohidin (AJK), Pea Chong Koon (AJK), Puncha Gunong (AJK), Kula Muhammad (pemain), Nordin Tujoh (Jurulatih) & Tajul Ariffin (pemain) bersama t shirt tajaan.

Pada 2 Mac 2010 (Selasa) jam 2.00 ptg, bertempat di Aewon Centre, Kg Kiarong telah berlangsung penyerahan tajaan t shirt oleh Aewon Garment & Embroidery kpd skuad VFA yg akan menyertai 11th PSC International Soccer 7's 2010.

T shirt yg ditaja oleh Aewon Garment & Embroidery telah disampaikan oleh wakilnya dan diterima oleh Awg Liew Chuan Fue selaku Setiausaha Agong VFA. Turut hadir pd majlis ringkas itu ialah sebahagian AJK Tadbir VFA, pegawai dan pemain-pemain yang akan mewakili VFA pd kejohanan tersebut.

Sesungguhnya VFA amat berbesar hati atas sumbangan ikhlas pihak penaja dan menyuntik semangat kepada para pemain untuk melakukan yang terbaik ketika bermain nanti. T shirt tajaan itu adalah untuk kegunaan para pegawai dan pemain VFA sewaktu berada dalam perjalanan pergi/balik dan ketika berada di Pulau Pinang, Malaysia.

No comments:

Post a Comment