Friday 20 August 2010

MESYUARAT AJK TADBIR BIL 5/10

Kelmarin (Khamis) bertempat di Bilik Mesyuarat JPKK, Kg Lambak, jam 3.30 petang, telah berlangsung Mesyuarat AJK Tadbir VFA Bil 5/10. Hadir ke mesyuarat tersebut ialah Presiden, Awang Ali Hj Ismail, Setiausaha Agong, Awang Liew Chuan Fue dan ahli-ahli jawatankuasa tadbir yang lainnya.

Antara lain agenda mesyuarat tersebut ialah lantikan ahli-ahli jawatankuasa tertinggi Brunei 7's International Soccer Challenge, membincangkan sumbangan untuk Tabung Kemanusiaan Mangsa Banjir Pakistan dan Majlis Hari Raya VFA. Beberapa perkara lain juga telah ditimbulkan oleh ahli-ahli jawatankuasa bagi memantapkan lagi aktiviti-aktiviti yang telah dan akan diungkayahkan oleh VFA.

Ahli Jawatankuasa Tertinggi Brunei 7's Soccer Challenge 2010 adalah;

Pengerusi
Awang Ali Hj Ismail

Timbalan Pengerusi
Pg Anak Hj Damit Baharuddin

Setiausaha
Ustaz Hj Ahmad Hj Mohin
Awang Jabar Ithnin

Pengarah Kejohanan
Awang Liew Chuan Fue
Awang Ukoi Anam

J/Kuasa Kewangan dan Tajaan
Awang Hj Zainol Ariffin Hj Jumaat
Awang Ishak Hj Kabon

J/Kuasa Hadiah dan Percetakan
Awang Sharbini Mohidin

J/Kuasa Venue dan Kelengkapan
Awang Puncha Gunong
Ampuan Bakar Ampuan Sabli

J/Kuasa Keselamatan dan Kebersihan
Awang Salman Sigar
Awang Nordin Tujoh

J/Kuasa Media dan Promosi
Awang Pea Chong Koon

J/Kuasa Jamuan
Awang Ishak Hj Kabon

J/Kuasa Perubatan
Awang Main Tanjong

J/Kuasa Pengangkutan dan Penginapan
Awang Lim Sun Hui

Sementara itu satu Perlawanan Persahabatan Amal antara VFA Eleven (Pilihan VFA) menentang skuad Juara Piala Malaysia 1999 akan dilangsungkan pada 9hb Oktober 2010, di Stadium Negara Hassanal Bolkiah, Berakas, jam 8.15 malam, dan semua hasil kutipan tiket akan disumbangan kepada Tabung Kemanusiaan Bencana Banjir Pakistan.

Mesyuarat juga telah memutuskan bahawa Majlis Hari Raya Aidil Fitri VFA akan dilangsungkan pada 26hb September 2010, jam 2.00 petang, manakala tempatnya pula akan ditentukan kemudian. Majlis tersebut dianjurkan untuk meraikan ahli-ahli VFA dan keluarga mereka sempena sambutan Hari Raya Aidil Fitri 1431H.

No comments:

Post a Comment